प्रिय ग्राहक, आपके द्वारा दर्ज़ किया गया खाता क्रमांक बैंक ऑफ बड़ौदा का वैध खाता क्रमांक नहीं है। यदि आप विजया अथवा देना बैंक के खाताधारक हैं और आपकी शाखा बैंक ऑफ बड़ौदा में माइग्रेट हो गई है तो हमारा अनुरोध है कि शिकायत दर्ज़ करने के संबंध में अपना बैंक ऑफ बड़ौदा खाता क्रमांक प्राप्त करने के लिए नीचे दिये गए लिंक पर क्लिक करें।

Dear Customer, the account number you entered is not a valid Bank of Baroda account number. If you are a Vijaya or Dena bank Account holder and your branch has been migrated to Bank of Baroda, we request you to click on the below link to get your Bank of Baroda Account number to lodge the complaint.

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यदि आपकी शाखा माइग्रेट नहीं हुई है तो शिकायत दर्ज़ करने के लिए कृपया निम्नलिखित लिंक पर क्लिक करें.

If your Branch has not been migrated, may we request you to use the below mentioned link to lodge the complaint:

e Dena: https://crm.denabank.co.in/CustomerComplaint

e Vijaya: https://evijaya.bankofbaroda.in/Help-Desk/Complaints-and-Grievances

If complaint is related to HR, Click Here, else click on continue

Demat Business is transferred to BOBCAPS Ltd. Click here to lodge the complaint for DEMAT Business
शिकायत दर्ज करें | Register Complaint
मैं ग्राहक की ओर से बैंक मित्र हूं|I am a Business Correspondent on behalf of the customer


मैं | I am a




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ओटीपी सत्यापन | OTP Verification
Please enter valid account number, Mobile Number and Captcha. An OTP will be sent to registered mobile number linked with the account. In case Mobile Number is not in registered in the account with Bank or not valid/different or Mobile Number is not in your possession, you may call our Toll-Free No. 1800 5700 / 1800 5000 or visit our nearest branch to lodge complaint.


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